Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 17 October 2013

auto show at matrade

ni cite 2 minggu lepas. haha lambat. tapi gamba2 ni as usual da ada kt instagram aku. saje nak tempek kat sini pulak. huhu. anyway, every year mmg ada auto show kat ofis aku yg tersergam indah tu. ewahhh. tahun lepas by maybank. tahun ni by new straits time pulak. kalau aku, xde la minat sgt auto show2 ni. tp laki aku minat. so mmg pergi la every year. boleh je pergi time kerja. kt bwh opis je kan. tp kitorang nak bawak izz. so tunggu hari ahad baru free. jom tengok kete izz ;)

actually kene bayar RM5 per entry. tp ape ke jadah aku yg keje kat sini pon kene bayar kan. hehe. byk free tix :) jomss

sebelum tgk kete, kami gi makan kat wendys dulu. tgk mamat ni kemain mkn eskem!

aku salu je mkn kt wendys ni time lunch hour keje dgn laki aku. dekat je ngan opis kat mint kiara tu. kat sini kan mmg dia ada letak belon utk bagi budak2 amek. salu aku gi mkn sana ngan hubs je. rasa nak amek belon cam x best pulak. anyway, aku suka belon ok!! so this time 1st time bwk izz. yayyy boley amek belon utk izz!! ape ke batak sgt aku tu? hehe. kalo nk belon free, silala gi wendys. budak2 boley petik je belon kat situ :) ckp psl belon, laki aku asek marah aku suka belikan belon utk izz. mmg izz x pernah mintak. tp aku beli jugak. mmg laki aku marah la. tp aku mmg suka nak buat mcm mn. weee

ok jom tgk kete. angkut skali belon wendys. haha

bukan reti sgt aku kete2 ni. hehe so amek jela gamba kat kete mana2. huhu

sepupu izz, keisha pon ada. tp jalan seperately. kome duduk la dlm kete masing2 ye

uihh abi dok try segala superbike yg ade

kat auto show ni, x main belon2 biasa k. macam peugeot, dorang bg helium balloon ok! kau hado? ha, ummi nmpak, terus kejar ckp nak belon. boleh je ummi nak mintak byk2. tp abi marah pulak. kata, cukup la amek satu. buat ape byk2. hehehe. kalao abi xde time tu, mmg ummi gi kutip segala belon yg ada. huhu. most company ada belon. ada 2 company yg siap bg helium balloon. aku jakun jap la. bukan belon biasa.bagi helium balloon free kot! hehe

ummi x pandai pasal kete, tp ummi rasa nk beli range rover la. hahaha kayoooo sgt!

ok abi paling suka kat kawasaki. tgk superbikes

abi mcm laki lain gak. teringin nak beli superbike. skang ni pakai moto kapcai je. hehehe belum ada rezeki lagi.

uihh yg hitam berkilat ni, ummi pon suke. izz suka x? hehe. petang2 setiap hari balik keje abi akan bwk izz jenjalan round taman naik moto. kalau moto ni, xleh la nak round2. x sesuai bawak slow2. hahaha. alasan utk org yg x mampu

nanti da beli rumah, baru kumpul duit beli superbike ok? :D tahun bila pulak tu? huhuhu

izz pon suka ye nak? izz doa byk2, kot2 dpt beli satu hari nanti.  ngeee
ni dah xnak duduk stroller. camtu la merayap. abaikan gadis seksi meksi di belakang tu. penuh dgn awek seksi jela kalau dah dtg autoshow kan
baju purple shawl oren.neon sgt! huhu

jom tgk kete outdoor pulak. saje pakaikan izz baju ferrari. sbb nak tangkap gamba ngan kete ferrari. hahauuu




kete ape tah. abi yg soh tgkp gamba.



santek la kete ni!

bukan ummi je batak. izz pon sama. x toleh2 kedepan. tgk magiknye kete ni pintunye bukak ke atas. lol


ummi x igt la kete apa. abi yg suro tgkp gamba. huhu

ha dah la tu penat. last but not least. jom la amek gamba berlatarbelakangkan matrade ofisku yg tercinta. hodoh sikit building matrade skang ni sbb tgh under renovation nak tukar dinding tu. huhu. ok bye :)
love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...