Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday 9 September 2013

izz's pre birthday celebration

pre birthday celebration? pe jadahnye? hihi. yela, birthday izz kan 14 September. sabtu minggu ni sepatutnya. bukan minggu lepas. tapi, memandangkan sabtu lps, mak n ayah aku adakan kenduri sempena dorang nk buat haji. insyaallah dorang akan berangkat 22 september ni. so alang2 tu kan, buat la acara tiup lilin utk advanced birthday la kiranya. ahaiii

xmalu betul menumpang majlis orang. alaa majlis mak pak sendiri jugak. hehe. lg pon akak aku nk sponsor cake, so buat jela. hujung minggu ni insyaallah ada lg 1 birthday party izz yg betul2. tp x dpt nk ajak semua org. harap semua paham... i wish i could invite semua org. insyaallah ada rezeki di majlis bday izz yg seterusnya. xtaw lagi. hihi x sabar tgu hujung minggu ni. hrp2 bjalan seperti yg dirancang. amin...

ok, layan beberapa gmbar sempena pre bday celebration utk izz. kalo sape yg follow instagram aku (izyanalzaim) msti malas nk tgk entry ni sbb gamba2 ulang tayang. haha. zasss

majlis bacaan yaasin oleh kwn2 mak. lps tu, doa selamat oleh kaum lelaki kawan2 ayah pulak.

mak paksa ambil gambar dia dgn best friend dia ni. hehe. semoga mak sihat di mekah nanti. kitorang doakan mak k. mak kene kuat. kaklang taw mak kuat.


ni bibik dan nenek. dorang ni lah babysitter izz. alhamdulillah diberikan babysitter yang sgt baik dan sayang dgn izz. syukur...(bibik pandai lilit tudung ok!)

kek barney ditaja oleh along ;)

ummi, rilex! x yah over sgt. lol

happy birthday in advance anak ummi!



izz xnak tiup. bagi ummi n abi jela. hahaha





mini pavlova rm1 sebiji. order kat kawan aku punye kakak :)

abi nak pakai baju sama izz. polo t kale biru. tapi xde pulak. lupa pulak ummi ada baju polo t BKP. ummi bukan pakai pon. so, abi sarung jela. jji sedondon dgn izz. kekekeke

sayang anak ummi!



bsama bakal keluarga bakal mertua acah. pon bolehh hehe. tq everyone for coming. actually aku x invite kawan2 aku pon. maklum la, bukan majlis aku pon. hihii.
ok, lagi 5 hari izz nak setahun. da besar anak ummi. sob sob sobsss.

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...