Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 30 May 2013

BIL's wedding tanjong karang

arghhh tension sbb da lama x dapat update blog. serious keje banyak sampai x sempat nak update. byk benda yg aku miss. then aku pon x taw nak update yg mana. xpela, aku update ape yg sempat je. izz pon dah 8 bulan setengah. x sempat nk update psl perkembangan dia.

anyway, aku tempek2 gamba jela kat sini ye. ni wedding abang ipar aku di rumah pengantin perempuan. yang kawin ni abg nombo 2 suami aku. selamat pengantin baru abg sham n uteh. x panggil akak uteh sebab kakak ipar lagi muda dari aku. acaner tu? hehehe. layanzz








izz's cousins keisha and hani



sea green katanya. belasah jela. hehe


with hubs sibs

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...