Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday 27 July 2012

bukit bendera penang

ha masih cerita di penang. ni lps check out dr hotel hari jumaat tu. check out awal sikit sbb nk terus jenjalan n balik. erm, layan gambo jele. almaklumla, gi 2 org je, lps gamba aku, aku, aku, aku lagi, pastu hubs, pastu aku lagi. hahaha 

masa nk bli tix, tgk harga RM30! mak aii cam x jadi je nk naik tram tu. but upenye x tulis pon kat situ for my kad holder, RM8 je nok. hahaha

last time masa aku dtg, masik tram lamam yg kale merah tu. now da ada tram baru!

gila laju! compared ngan yg dulu punye kan cam siput nak mendaki tu kan. thumbs up :)

syantek da tram baru ni

dlm tram. aku siap dpt tmpt dok khas sbb staff tu tgk aku ngandung. kellas x? hehe

hubs ngan janggut yg da pjg n xnak potong. aku lg suka dia xde janggut. tp dia nak, aku ok jela.. ade janggut ke, xde janggut ke, still hensem Husni Al-Za'im saya ni. hehehe

da smpai atas :)



nk tgk teropong ni byr singgit

susah nk amek gamba ber2. adeh

pakai auto timer msti gmba x best. boley la, jji ade gmba ber2. hehe



ade owl muzeum. x masuk pon. best ke?

x boley blaa aku tgk muka aku tembam mcm ni skali. hahaha

my tummy :)



ha ni je satu gamba ber2 yg aku soh org tangkapkan. time kasih ye tukang amek gamba. hehe

ok cukup sudah pjalanan dgn perut besar ni ke penang. alhamdulillah aku ok jer jalan2 setakat ni. harap2 aku masih aktif n ade tenaga sampai nak bersalin nnt. ameen :)
balik keje ni nak gi mid valley. kite gi baby expo ok! yaayy!!

love ~ izyan al-za'im

2 comments:

ct shah said...

bestnyer jalan2.saya gi terjah mid valley esok pagi.nak beli bedung moden yg diidam2kan.huhuhu..

izyan al-za'im said...

mariam, sy x sabar nk tgu esok. hari ni jugak nk pegi mid valley. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...