Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 5 June 2012

family bonding ~ aroma ikan bakar jeram

sempena aku ada rezeki lebih (alhamdulillah), sempena hari jadi mak aku, sempena whole family available, n sempena cuti sekolah, so nureen yg kt asrama pon boleh join, macam2 sempena kan,, so aku bercadang nk belanja the whole family kt Aroma Ikan Bakar Jeram. lama da rasa nak dtg sini. so this is the right time la kirenye.

but sblum pergi tu, rasa risau jugak sbb semua x penah pergi. ok ke tmpt tu, sedap ke, crowded sgt ke? ada gak baca review org yg penah gi, kata tmpt tu servis lmbap la, ramai sgt la, blablabla. but still ade byk gak good reviews. xpela, x cuba sendiri, xtaw kan...so i made a week advanced reservation for 15 of us. pukul 5 tepat aku sampai. x ramai org lg. so x de la kene beratur nk pilih seafood tu kan. mknn pon sekejap je siap. aku order, gi solat asar kt surau yg disediakan (bersih). balik solat je mknn semua da terhidang. mmg terbaek la!!

kesimpulannye, pemergian aku ke aroma ni, mmg bukan sia2. x spt bad reviews yg ade certain org buat. tempat tu cantik n besar! what do u expect kalao dtg malam n x reserve. confirm la kene beratur panjang n tgu tempat kosong. oleh itu, sila dtg awal, mcm aku dtg pukul 5, is just nice. n sila la reserve dulu kan....karang korang ngamuk pulak, dtg2, xde tempat. sila plan perjalanan anda. huhu. makanan semua mantappp! aku puas hati sesangat la! double thumbs up!

me n hubs pilih seafood, masa ni family aku x sampai lg. dorang singgah bukit melawati kuala selangor nak naik tram katanya. hehe. so elok2 dorang sampai, mknn pon da terhidang :)

fresh2 ok. aku n hubs risau je nk pilih. sbb takut x cukup, naseb baik cukup je semua org mkn :)

air epal, tembikai n fresh orange :)

siakap stim

the marvelous chilli crab

kailan ikan masin

tomyam campur

pahat

jemput mkn ye

ikan gerut2 bakar

butter prawn

sotong goreng tepung

kerapu 3 rasa. arghhh ni paling sedap aku rasa!! nyummmms. tiada dlm gamba is cencaru bakar

ok semua da ada. kite serbuuu

alhamdulillah semua puas hati ngan mknn kt sini. freshh n sedap!

bday kek utk mak

eh acah ni, ko yg tiup lilin kenapo?

bday girl with along's family

abangah's family

sayang mak! semoga mak cepat sihat ye. ni je dpt cium mak. kalau x, da 2 minggu x dpt cium mak sbb mak buat radioterapi which orang ngandung x boley dekat. sabtu ahad mak x buat radio, so boley la cium mak :)

terimala hadiah bday x seberapa dari kami. hopefully u like it mak :)

acah n asyu. si nuby ni ade je kt setiap gamba. die suka sgt ngan kek tu! haha. nnt kite celbrate bday ayah pulak k. hehe

gemuknye sayaaaa. sob sobb

mak n ayah. semoga panjang umur dan diberi kesihatan yg baik hendaknya :) (still nuby ade enterframe. lol)

atuk n wan with their cucus. except pompuan tudung biru kuning tu. haha

ha, ni abi tangkap gamba umi. i'm six months carrying my lil rainbow :) x besar pon perut. hehe

family silhouette

taraa! ni tepi aroma la ni. nice vieww

i love my family

teringin nk mkn kt bamboo ni. tp penuh la pulak. tp kene bayar RM20 extra. i dont mind paying sbb mmg nice. penuh pulokk

ok familia. i really hope u guys like this place. nnt ade rezeki kite dtg lagi ye :)

ok bye aroma. definitely will come again. i reccommend this place :) lps makan, went to watch kelip2. nnt aku cite in next entry k
love ~ izyan al-za'im

2 comments:

ct shah said...

six weeks ker 6 months?ngeee..
rasa cam nak makan kat situlah plak.tak penah gi makan situ eventhough bertahun duk kuala selangor dari kecik.rindu sgt nak gi sana.since mak dan abah dah takde,dah x penah balik kat sana.

izyan al-za'im said...

alamak... 6 months sbnaye. hehehehe. oo penah duduk sana ke? should try this place :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...