Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday 10 August 2011

hari2 sunway pyramid.

hari Sabtu lepas, xde sape kt umah mak. jam da kol 4 petang. masak? gi bazar ramadhan jela. huhu. tp aku ajak hasben gi sunway pyramid dulu. saje je nak jalan. boring dok umah. haha. mentang2 ade si oren skang ni, leh la kol 4 ajak gi sunway pyramid. klo x, jgn harap. nak carik parking pon 2 jam. lol. jalan2 pusing, kol 6 balik la. but singgah bazar dulu. hehe xde keje.

Hari ahad pulak, aku ajak mak n ayah lak gi pyramid. huhu. blum kol 10 dah tercegat ok. escalator pon x gerak lagi. aku mg pesan ngan mak, nk kua awal2, nnt susah nak carik parking. mak n ayah pon xske nk jalan lama2. org tua kan. itu pon dorang nk ikot pasal aku nak belikan kasut dorang. klo x, mak mmg x minat dah nak jalan2 ni. ahaii

dis year, adik beradik aku dah ade tugasan masing2 utk beli kelengkapan raya mak n ayah. sbb taun2 sblum ni, asek sume org beli tersama. so dis year, aku n hasben belikan kasut for them. sibling yag lain kene beli kelengkapan lain la pulak kan. but seyesly my mak is super fussy! ayah aku xpe lagi. mak aku ni, klo die x suke, habes berdarah telinga nnt dengar. haha. tu yg kene bwk die skali klo nk shopping brg die. hahai mak ooo mak.

jalan2 melepas keboringan di rumah smntara tgu berbuka. heheh

ade pulak golden statue ni ha. boley gerak u! seram!! hehe

ok ahad pulak. kitorang menjadi pencemar dulu sbb 1st customer yg dtg ke hush puppies ni kot. masa masuk, xbukak lagi shops kat situ. haha. ayah sgt simple buat pilihan. caya lah ayah! senang keje den!

ok, mmg tros masuk hush puppies. bg tros deme buat pilihan sendiri. naseb bek ade yg mak berkenan. klo x, kene tawaf lg. hehe. harusla aku terjah ke hush puppies je kan. xkan nk beli kasut mak aku kat charles n keith pulak. haha.


ok memasing dgn hasil tangkapan. setel da part aku utk kasut raya mak n ayah. yahoo! sy gembira bile mereka gembira :)

naseb bek sy jd member hush puppies. dpt extra 5% discount. 5% je?? jadilah... boleh cover duit parking. wakakaka

i love my mak n ayah :)


b4 balik, singgah beli brg sket kt giant pyramid. guess what? kol bp kitorang sampai umah? kol 11am! kellas x? org baru nk kua shooping, kitorang da setel n da siap sampai umah balik. hehehe. sng hati, xde penat sgt. huhu

kerajaan da umum bonus separuh bulan gaji utk penjawat awam dibayar sebelum raya. separuh gaji je? tetap syukur alhamdulillah. boleh shopping utk diri sendiri n suami pulak. ngehngehngeh

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...