Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 7 July 2011

munching entry ~ i heart yogurt

aku da kemaruk ngan groupon skang ni.  smlm balik kerja aku ajak hasben gi sunway damansara sebab aku dah beli RM10 voucher of i heart yogurt dgn harga RM5. aku beli 2 utk hasben skali. ngeeee

hasben punyer. original yogurt with orange, peach n M&m topping n other toppings. ade promotion. extra 1 topping. sbnarnye size yg kitorang amek tu dpt 2 topping je. then xtra 1 topping, then ade lagi bnda lain yg free topping. rugi x amek byk2 hehe

mine. mango yogurt with lychee, strawberry n mango n other free topping. yummms!

i heart yogurt ni sama je cam tutty fruity. cumenye kalo tutty tu harga ikut weight kan. aritu aku beli tutty tu, tersekat2 nak amek byk topping sbb takot mahal. yela kite xtaw harganye berapa selagi lom timbang. kedekot taik idong masin punye yan. hahaha.

but kat i heart yogurt ni harga ikot bekas. bekas ni harga RM13.50. die yg isikan yogurt n topping yg kite nak. xde la takot sbb da taw harga berapa. ngehehehe.

ni la kedainye. aku byk kali ckp thank you kt hasben sbb takot die marah semata2 gi sunway damansara nk mkn yogurt. he said, kalo die marah, xde nye die bwk aku ke situ. hehehe i love u b! hehe

pasni ape lagi la aku nk beli kt groupon ni. fotobook aritu pon x buat2 lagi. hahaha
love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...