Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday 17 June 2011

PARIS with love

byk la aku nye paris. PARIT sebenya. paris tu cite2 je. agaga. sehari lps wedding belah hasben, kami ke parit sempena cukur jambul anak sepupu hasben. kebetulan umah tu sblh je ngan umah mak angkat hasben. suke sgt hasben klo balik parit tu. haha. yg lain sume da balik dr kenduri. kami tinggal umah mak n hasben memulakan aktiviti bersama aku meronda parit menaiki motor bateri! apekah? haha. actually motor ni cam basikal. tp gune bateri. leh kayuh gak. bntuk cam moto. tp sempit sket klo nek 2 org. haha. xyah ade lesen maupon pakai helmet klo nek moto ni. haha fun giler! salunye mak nek moto ni nk g pasar. tp aku n hasben jd cam batak2 la. xleh laju sgt moto ni. hehe




k ni da jauh bjalan nek moto tanpa helmet ni. jambatan ni baru kot. it connects sungai parit (yeke namanye sg parit? haha) dari hjg sini ke sana.


nmpak sgt muke batak org KL dtg parit. agagaga


tq for bringing me ronda2 parit. hehe



ni la moto comel tu. ;)



aku boleh merempit taw! tinggal xde lesen je. huhu



ok jom g tmpat lain lak.



singgah mkn cendol n abc tepi jambatan tu.



cendol n abc bese je.



tp feel cam sedap sgt! agagaga



pastu hasben bwk gi bendang lak. owh i love sawah! klo gi tanjung karang, aku sefamily wajib la posing2 gedik dulu. haha



dlm hati hasben mesti berkata ' tunggula klo aku ade DSLR'. haha. ni amek pakai camera dr henpon je... hehe



cepatla beli DSLR b, x sabar nk jd model. gelak golek2! ;p



b, klo amek pakai DSLR mesti lg cantik gambo ni kan. meroyan laki aku baca ayat2 aku ni. hehe



ok udoh2 le tu. moto org tu, panas lak tu. jom le balik. huhu



ha time nk balik KL singgah kedai ni. hentian pandan kt lekir. few times da aku singgah. air kelapa pandan die mmg terbaik!! sampai Kl asek ngidam je. *mlm td hasben beli air kelapa kat psr mlm n ckp rasenye same cam air kelapa kt lekir. bile aku rase,, cett da agak da die tipu! nk air kelapa pandan tu!! ;)


love ~ izyan al-za'im


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...