Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 16 June 2011

inai yg disaster!

Nk cite pasai inai. utk wedding belah hasben, aku pakai inai sekali lg. yela, inai kat jari aku dah nk abes da lps wedding kt kl. mak soh aku pakai semula. last time, aku pakai inai pokok. tp aku xtahan nk tgu lama. so, inai tu jd x merah or x pekat kat kari aku n hasben. this time, family sugest aku pakai inai tube tu je. beli yg rani. konon yg elok la rani tu.

mak aku gi mydin n blikan inai tu. hari kamis malam, aku pakai la inai tu. acah pakaikan. org kate pakai kejap je sbb cepat merahnye. aku pon pakaila dlm 20 minit camtu. actually kt packaging tu mmg ade tulis. inai merah. so mmg merah la kan. bukan itam.

masyaallah. bile aku basuh.... itam giler jari aku oiii!! cam hantu kumkum! x tipu! sedey giler! ape ke bodo sgt org yg cipta inai tu. uwaa!!


ni ms tgh pakai inai tu

hasilnye camni! terbakar rupe jari aku! buruk gile. cam tgn antu! pas basuh tu, aku rase tgn aku kebas n panas sgt!! then sehari pastu, warne inai tu x sekata. bersopak sana sini sbb da kene air/sabun. burok giler. then, seminggu pastu n sampai minggu ni, kulit aku bhgn yg berinai tu mgelupas. sedey lg. skang ni cam baru nk ok. tp still benci tgk kale merah yg sgt hodoh kt kuku ni. kt kuku kaki lg jgn citer.


moral dr cite ni, klo nk kawen, jgn la ngade nk pakai inai tube tu ye. klo nk pakai henna takpe kot. klo nk pakai kt jari n kuku ni, jgn ngarutla. naseb yg kt kl aku pakai inai daun. xpe je x pekat. jji aku x terseksa pakai inai rani haprak ni. iskisk. mmg pakai inai daun ni amek masa lama sket nk pekat. tp hasilnye cantik.. ooowhh mmg nyesal giler la aku pakai inai tube tu. sekian, terima kasih.


love ~ izyan al-za'im

1 comment:

Unknown said...

Org len pakai pkai ok je...huhu...bole google.. Sy ase awk amik yg owg da tkar packaging la.. Inai hitam dy ltak dlm kotak inai merah. Nasib2~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...