Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 26 May 2011

k.a.w.a.n

Sabtu malam hari tu, aku, hasben, n kawan2 college aku: ili, zam n kimi telah ke salak tinggi sebab nak melawat keluarga arwah kawan aku yg telah meninggal hari khamis lepas. arwah hakim ni wlopon die sekejap je blajar di IIC, sbb pas tu die pindah ke tmpt lain, tp kami semua still keep in touch. muda2 dah meninggal. sedey betol la. teringat kat arwah adik laki aku. alfatihah utk mereka...

anyway arwah ni is quite a famous blogger. blognye telordibasuh mmg sentiasa updated ngan entry2 yg unik n klaka. klo baca msti gelak sorang2. aku mmg pembaca setia blog die. but skang blog tu da xde. abang arwah terpaksa delete sume entry2 lama n buat entry baru utk arwah. tp minggu sebelum die meninggal tu, blog die senyap. aku pelik gak. upenye time tu die kat hospital. xlama pastu, meninggal dunia sbb asthma. aku taw baout die meninggal pon sbb aku terbaca kt blog org lain yg mngucapkan takziah. iskisk. igt pesan mak die, kite yg masih hidup ni, xtaw nk mati bile, cukupkanla amal...

so, cite hal lain lak, aku da lama x melepak ngan kwn2 aku. so, bile ade agenda nk gi mlawat arwah, dpt la chill out ngan ili, zam n kimi. asalnye ramai yg nak join. but mebi ramai ade komitmen lain.


meeting poit kami di rumah feza di putrajaya. melawat mak buyong sorang ni. then, dari putrajaya, kitorang nek 1 kete je gi salak tinggi


balik salak tinggi, igt nk makan n lepak kat kelab tasik putrajaya ni. cantik je. tepi tasik kan! tp close kol 10.30. durh... lambat sudah.. sempat amek gamba jela. hehe

pengapit aku hr tu. zam n ili. nk btunang bln dpn.


kami lepak kt mamak kapit katenye. al nazmaju. presint 9


lama x gelak2 ngn dorang. lg ramai lg best ni ..


ok. mamam2 dulu. sempat rase zam nye cheese naan with ayam tandori. sedapnye! ok la bye ;)


love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...