Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 19 May 2011

cute 3D paper doll


i did blog hopping n suddenly found this link . Cute nye menatang ni. aku saje wat sendiri. senang je. cume x gune coloured printer. so suram je la warnenye. n aku juz gune kertas A4 biasa. klo gune kertas keras sket. lg kukuh. bukan ape, bhgn kepala budak pompuan ni, leh bukak n leh letak candies. cett aku ni pk psl wedding lagi ka??? hehehe. pakal wedding aku da lepas. huhu. tp wedding belah hasben x buat lg. biala deme dgn idea n citarase sndiri. hehe. kang sume nak ikot taste kiut aku ni ade yg muntah darah nnt. hahaha. xpela, leh perap idea ni utk masa hadapan. hahaha.


comel kan sy? sy pakai baju kurung taw. lol



klo aku dpt buat baju budak pompuan ni kale pink lagi syantekk ni.. peace! :)


love ~ izyan al-za'im


1 comment:

Scha406 said...

dpt kt aku, jahanam...eheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...