Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 29 March 2011

wedding favors setel!

alhamdulillah satu2 bnda da setel skang ni. termasukla wedding favors. haritukan custom made boxes aku da siap. so, tugas kitorang la utk lipat2 kotak tu n isi the favors. actually, aku akan bagi honey n raisins! tq acah for sponsoring the honey! i noe it's expensive! klo nk ikot bajet aku, mmg x mmpu nk beli honey tu. tp acah insist nk sponsor. alhamdulillah. 1000 bottles. mak asyu sponsor 500 boxes of raisins n aku top up another 500 boxes. aku harap, all the guests akan dpt khasiat yg bergune (hehe) dgn makan honey n raisins dari wedding aku tu nnt. insyaallah. hehe penuh dah umah aku dgn kotak2 tu. tq to acah, asyu, along, biknak, wafi, yan, umar n amir for helping us. appreciate sgt2. tanpa korang, berpeluh gak la nk lipat all the boxes. naseb bek aku bg honey n raisins. boleh pack awal2. klo bagi cam baulu/kek/telur sume kene wat last minit sbb cepat rosak kan. so, rase puas ati dpt bg raisins n honey ni :)

yg ni pon kitorang wat sesama. tq asyu for designing. aku n tunangku tukang potong n tampal2. DIY ok! hehe. tp apakah bnda ni? nantikan pada 10 April 2011. gagaga. ala, sesaje je wat bnda ni for deco. ngeeee


yay! umah aku dah bersepah!


tgk acah smpai da terngantuk2. cian korang... tq bebanyak :)

si tunang gigih melipat kotak. kudos! nmpk sebelah kanan gambar yg tertutup ngan kain biru tu? tu la bunge telur aku yg da lama siap. so, mak aku kasi cover supaya xberhabuk. hehehe
asyu with boxes of raisins! actually bapak asyu la empunya raisins n honey jenama malma's ni. org lain klo nk oder, leh bgtaw asyu. eh, tb2 promote. hehe

rajin sume ni tlg. tq tq :)
aku yg baju itam tudung maroon. awal2 da terpenyek. agagaga


due hero, my cousins umar n amir. nnt kaklang blanje gi kedai 125 ye. hehehe


love ~ izyan al-za'im

1 comment:

Unknown said...

container tue nak size yg x besar sgt...lbih kurang 4'x5' cm2lah....
nak beli 2000...
hr tue ayah dah tgk kat johor,1-95sen
tp besar skit...
jd budget utk 1 bawah RM1lah...
lg murah lg bgus sbb nak beli bykkan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...