Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday 25 March 2011

hantaran oh hantaran..

tinggal 16 hari je lagi ni... cam x caya je... cepat tol masa berlalu. barang hantaran ada x beli lagi ni. tgu duit gaji pon ye. untuk barang, aku x beli perfume n handfon utk tunangku. tunangku pon xbelikan lagi perfume, handfon n telekong. kak shyma n kekna dah tya bile nak bagi sume barang dorang nk hias bekas hantaran. ok2. mg ni aku bg. huhu


smlm gi midvalley n garden. dah gaji hokey!! penat la asek survey je. so, smlam tros je beli perfume for me n him kat robbinson. nama pon minyak wangi. sume pon wangi. pilih punye pilih, nak waktu berbuka dah. (aku n tunangku puasa sunat dari hari isnin. alhamdulillah) tros bayar n soh amoi tu take her time to wrap while aku nak berbuka kat kenny n solat dulu :)


cam salu promotion, every RM100 purchase of fragrance n cosmetic, u'll get RM50 voucher. aku dapat free RM50 voucher! tp xtaw la nak beli ape. simpan la dulu. leh gune sampai 30 april. finally aku pilih gucci by gucci for tunangku. n tunangku pilih escada incredible me utk aku. ok, lega satu. esok nak carik handfon pulak... dah survey da. finally jumpa ape yg kitorang nak dgn harga yg plg ok kat sunway pyramid. so SP, tunggu ye, aku dtg lagi esok yer. telekong pon x carik lagi. haihh. minggu ni abeskan masa dgn sopink la. best2!



yay da borong perfume hantaran kat robinson! borong la sgt! lol


foc utk buat member card. buat la. so, leh dpt voucher :)


dpt voucher RM50 from robinson! i'll be back yaw! huhu


love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...