Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 15 March 2011

abg akim's wedding

Selamat dah abg akim kak niza melangsungkan pernikahan n persandingan. sedih lagi sbb mak n arwah tunangku xde :( alhamdulillah dah selesai dah pon... majlis berlangsung kat batu gajah perak. aku dok 2 malam kat umah tunangku di seri manjung. so after abg akim, misi seterusnya utk kena buat hantaran ialah wedding aku n husni la. huhu. cian kekna. nnt aku tolongla (kalo sempat. hehe) so, majlis belah laki utk abg akim, akan buat serentak ngan majlis aku n husni nnt. kire due pasang pengantin la nnt kat manjung tu. ahaii. mebi the simple majlis je. :)

ok da setel nikah. batal air sembahyang

muahmuah. kak niza kerja putrajaya. abg akim keje merata. so, long distance marriage gak ni setelah kekna. hehe

husni, 2nd brother, 3rd brother n wife, 1st sister, 4th sister. without mom n dad. aku yg sedih sebenarnye :(

me with uteh. bakal kakak ipar yg lebih mude dr aku. cane tu? hehe

ok next day bersanding lak. ape ke jadahnye perantin yg tangkap gambo ni?

tunangku so sweet pakai baju melayu baru beli kale biru sbg pengapit. bpasangan ngn org lain nmpknye. isk2. xseswai tu. pengapit pompuan rendah sgt (jeles sbnye. haha)

the yellow us

tunangku mkn kat meja pengantin. ini x adil! iskisk :p

tema family tunangku is kuning. dah x sedondon aku ngn mamat ni. ate pengapit kene biru katenye. iskisk

part of husni's relatives.

abg hisham n gf. nak kawen hujung taun ni yer. welcome to the club. hehe

cantik pulak kuning (tiba2. hehe)

with the bride. sukenye tgk baju pink :)

bakal2 pengantin in action. kami langkah bendul abg sham. huhu

over dr pengantin.
owh lagi 26 hari lagi.... gulppp
love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...