Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday 5 January 2011

seluar hantaran done~


Last Sunday, aku n tunangku telah ke the garden. misi utk mencarik seluar hantaran pulak. naik komuter je ok. punyela padat mak datuk. aku sampai xleh bernafas bau 'keti' bangla2. adehhh. naseb bek tunangku ade sebagai penaung aku, kalo x, pengsan aku dibuatnye. agaga.
sampai je, tros je ke butik tersebut. xpk panjang sgt. tros rembat sbb dah aim sebelum ni. wat a great bargain! alhamdulillah, berlebih duit aku. pe lagi, buat beli brg mekap yg da abes la. hahaha.
ok, so baju n seluar hantaran utk tunangku setle. brg yg nak dicarik pasni perfume, sejadah, hp. tu je kowt. phewww...
aku bayar. hantaran dari aku kan! :)

tanx tukang tangkap gamba :)

waiting 4 komuter. naseb baik time nak balik x ramai sgt org. phewww

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...