Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday 24 January 2011

pre wedding fotoshoot

apakah pre-wedding photoshoot? hahaiii. actually aku pon xtaw nape org buat pre wedding ni. actually mmg x termasuk dlam plan agenda perkahwinan aku langsung. x terpikir pown.

tp, last week, sempena cuti tahipussam, acan n asyu ajak aku n tunangku buat pre wedding. asyu kate xpayah bayar punye. die nak belajar amek gamba sebenarnye. so, aku jd model la. so,a lang2 leh wat pre wedding fotoshhot. best jugak idea tu. hehehe


so, sebelum nak g tasik titiwangsa, pagi tu aku da sediakan sedikit props. poyo je kan. ade teddy bear, hat, colourful umbrella, ngade2 beli tiara tipu, n mask yg harga RM2.90 je. saje2 je. bukan salu org nak amek gamba aku secara official cam2 kan. ngeh2. bukan takat asyu. ade 2 fotografer termasuk sofee, asyu's bf. sukenye! time kasih asyu n sofee tlg amek gamba. n acah tlg bg idea2 bernas. i like! so, here are antara2 gambar yg ditangkap. ;)

kami pilih purple for dis fotoshoot :)


i like dis! 

poyo ape yg suke sgt tah. ngeee

cantik payung sepuluh hengget ni dlm gambo :p

aww!

suke!

mari kite mnyengalkan diri jap ;p

majuk...

yay! dpt bear! (poyo tol. hahaha)

pinjam topi acah. hehe

feeling2 romantik ;)

baju ni bertingkat2. konon2 gelek bagi nmpak kembang baju tu. sengal. haha

garu kepala?

i love my tunang! :)

thanks asyu n sofee!

will u marry me? i do, i do, i do, i do, i do, i do..... hehe

x hujan pon woiii. huhu

wekkk

bercanda di pasiran pantai..lalalala. (xde pantai la!!)

lalalalaaa

krew2. hehe

luv u girls!

the fotografers. asyu n sofee

dari kol 3 sampai kol 5 fotoshoot. so, kita makan pulak kat kampung baru. it's a wrap! hehe. really enjoyed ourselves! thanks every1! :)

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...