Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday 5 January 2011

monday oh monday....

Isnin kelmarin aku amek cuti ngan tunangku. niat utama cuti adalah utk book dewan. aku punyelah menunggu saat book dewan ni. yela, dewan hya leh di book 3 bulan dr tarikh majlis. aku nak kawen 3/4/2011. maka 3/1/2011 baru aku leh book. aku sampai awal. dlm 8.40 camtu. alhamdulillah.... date tu xde org book. aku leh wat majlis aku pd 3/4/11.

TAPI.......... kakak kaunter tu leh tb2 bg kenyataan yg menggusarkan jiwa dan raga aku. die kata die takot nak bg aku book dewan tarikh tu. sebabnye die ade dgr rumour tempat tu nk wat renovation bulan 4. DANGG!! aku punyela tgu saat nk book venue tu sbb dia only bg book 3 months b4. bile aku nk book, ko kate nk buat renovation pulak!

luluh ati aku mendengarnye. but die kate xde black n white lagi. die akan check ngn mgmt. die akan bgtaw aku mg ni jugak. dlm ati aku mencarut sket la. uwaaa!! buatla renovation tu sehari lps aku kawen oiii. aku ni xleh nk wat pe slgi aku xconfirm venue. lecehnye. lagi due bulan lebey taw x! jgn la nak bg otak aku serabut wehhh! then aku soh die check availability dewan utk bulan 3. sorryla. mmg confirm da penuh. cisss!!

xpe, aku tgu die nye black n white psl date renovation tu. tp jauh dlm lubuk ati aku ni BERHARAP sgt agar date renovation tu dilewatkan sket. kesianla kat aku ni. iskiskisk.....

muke sugul tunangku lps mdgr berita sedey dari dewan. huhu

singgah ke pappa rich utk brekkie. kusyuk mamat ni sapu butter.

mengkedarah dulu. wlopon dlm hati frust giler..... ;(

after brekkie, g ke JAIS shah alam. mule2 salah g PAID kt PJ. upenye dah pindah kat shah alam.
ting tong. borang nikah utk penduduk di petaling jaya boley amek kat tingkat 6 yer.

kaunter PAID petaling jaya. tp kat shah alam. huhu

masih awal lgi utk ke klinik kesihatan seksyen 7 shah ala. HIV test only available from 2pm. em, mana nak lepak ni. g kompleks pkns jap. sampai kat sana, die soh wat appointment dulu. n dtg balik next time. xkuasa aku. dah la jauh. aku penah dgr member aku xyah wat appointment pon. malas tol aku! then kitorang gamble je g klinik kesihatan kelana jaya. naseb baik x yah appointment bagai. kejap je da settle. senang keje aku. hhuuhu.
aku ni ada masalah tgk darah. cube tgk darah kat jari aku yg sket cenonet camtu pon aku leh nangis. sengal btol. hahahaha.

ok, kami xde masalah utk HIV test! maka boleyla balik dgn hati riang. pasni setelkan borang2 lak ye. owh,, cepat pulak masa berlalu....
love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...