Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday 6 September 2010

new cammy!

ok, last entry cite pasal camera baru kan. yah! i bought a new pink camera (nikon) from fotokem fair at pwtc. adeh,, punyela x sabar nak beli. dah belek2 n tros bayar, baru cino tu bg barang. after bukak pacakaging, then i found out yg camera tu mgunakan bateri AA. adeiii. silap besar ni! patutla murah. nape la aku x cek. xpela. ok je. cume lebey jimat klo bateri yg charge tu. xdela asek nk beli batery pasni. xpela, aku x kesah pon. jji aku dah dpt balik camera aku. x sepink olympus dulu, but still pink. aku ni xley idop tanpa camera! wah! poyo nye statement aku! hahahahaha

my new camera. n it's pink. yay!

nk beli dslr xtaw mana lak nak cekau dwet tu. so, camera camni pon kira ok la, jji dpt mengabadikan saat2 istimewa. cewaaah! hahahaa tp amat berbaloi beli time fair ni. mcm2 free aku dpt. dengan harga yg aku byr tu, dpt camera pink 8 m/pixels (ok la tu kan), 4 gb memory card, camera casing, laptop bag, travel kit, membership card, fotobuk voucher, free cuci gambar 40 keping. ha! xke berbaloi2 tu! alhamdulillah...

duta camera ini. haha

the very 1st pix taken by my new cammy!

with all the free gifts.

lps da dpt camera, still x berbuka lagi tu (just makan aiskrim je) tunangku g round2 kat parkson dulu. bile nak kua dr the mall, sakitnye la hati, parking kene sampai RM9! adeii mahai gilos! then tunangku ajak makan kat chop n steak kg baru sempena hari tu ulangbulan ke11 pertunangan. hahaha. great!

maka, kol 10mlm baru aku n tunangku buke puasa! hebat x?! haha. adeihh pedih sbye perut aku tp da dpt camera baru, xdela rase sgt. kakakakaka. padat betol jumaatku itu. ngeeee
keterujaan melihat makanan setelah mdelay buke puasa hampir 3 jam. huhu

my chicken boxing

tunangku's chicken chop.

quickly pay the bill as dua2 dah penat nak pengsan. hahaii

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...