Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday 20 September 2010

kecewa kecewa kecewa!

arghh!!! punyela aku n tunangku semangat nak wat our wedding kat situ.! that day masa pergi, dia bgtaw x open for reservation lagi. ok xpela, aku tunggu. dlm tunggu tu, mak aku pon sebok soh aku cepat2 book sebab die risau. sebabnye cousin aku yg nak kawen bulan 1 pon, susah nak carik dewan. bile pergi, kate x bukak 4 reservation lagi. bila dah sampai tarikh open 4 reservation, tgk2 all dates dah penuh sampai julai 2011!!!!

wat the!!! aku pon risau jugakla. tp aku cam konon2 x risau sgt sbb tmpat yg aku nk wat ni, jarang gak la org wat wedding kat situ. so, last monday aku try call org tempat tu 2 ask weather aku dah boley book the venue for my wedding bulan 4 nnt.

noe wat he said?!! mintak maaf, atas arahan Ja***, mereka dont allow any wedding 2 be held there anywmore. DANG!!!!! tahun depan x boley? he said die mmg xde bg sape2 utk reserve the place utk 2011 4 wedding purpose. PENGSAN. aku sedey sgt dengar. eeeee!!! aku dah semangat da!! damn la!

dah la mak aku siap da bgtaw few relatives bout my wedding venue tu. sedangkan kat blog aku yg private ni pon aku x expose. mak aku lak bgtaw org. mmg nak kene marah ni. hehe. tp aku mmg da bgtaw mak aku supaya xbgtaw sape2 lg bout venue. alahai mak aku ni. tgk bile da jd camni, dah haru dibuatnye. ishhh. bengkek la gua!! harapan aku musnah! huhu

napa la JA*** tu x kasi dah wat wedding kat situ? y y y??? grrrr. makanya, skang ni aku kene pertimbangkan utk wat wedding kat tempat yg aku pernah umumkan kat blog ni satu ketika dulu. aku ok kat tempat tu. juz tunangku x ske sgt tempat tu. tp klo da xde option, it will be ok jugak. aku namakan tempat tu as MW k. MW ni lak hanya leh di book 3 months b4 majlis. damn betolla! aku x ske last minit!! maknenye, awal taun depan baru aku leh book. itupon xtaw date 2/4/2011 tu available ke x. benci la camni. slagi aku x book venue, xleh nak decide date, xleh nak book bnda lain gak sbb x confirm lg. bengang gua!!

ya allah, permudahkanlah aku nk book MW. n segalanya........

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...