Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday 8 September 2010

hand made raya packets

tahun ni nye raya, aku buat sampul duit raya sendiri lagi. taun lps je aku x buat sbb aku ade upin ipin nye sampul. cute sgt, so x yah le buat. salunye mmg aku wat sendiri pakai wrapping paper ke, or paper biasa jer. aku suke wat sendiri so, aku nye akan jd yg lain dr yg lain. wink2.

dis year aku wat simple jer. pakai A4 kale soft pink n lekatkan ngan puffy stickers yg kiut miut tu. ala, sampul je lebey. isi tah berapa je kan. haha. xpela, jji keikhlasan aku nk bg tu. hahaha. wlopon x byk, aku ttp jugak akan bg dwet raya utk mak,ayah, adik n anak2 buah aku. taun dpn tambah lagi anak buah. then, lom masuk sepupu sepapat anak2 buah sedara, adik2 dtg raya, sedara mara cilik. uiks,,, konsepnye, 1st come 1st serve. aku xdela kaya raya sampai sume budak aku jmpa aku nk bg dwet raya kan. yg rapat2 2 ok la. tp tiap taun mesti x cukup nye. then mesti ralat sbb ade yg x dpt.

yela, macam aku kecik2 dulu, klo x dpt dwet raya, kan ke sedey tu. hahaha. so, klo leh, aku nk bg sgt dwet raya kat budak2. smg aku dimurahkan rezeki utk mgembirakan mereka di hari raya ni dan raya2 akan dtg.




izyan's raya packet 2010 collections. hehe

n mlm td, cam yg aku ckp, along nk wat cuppies. aku telah menyelit decorate 1 utk aku nye. hehe. buruk giler aku wat. hahahaha. ni la hasilnye! wlopon x de rupe, rasenye sungguh sedap (sedapkan ati lagi)

sape kate buruk, siap die! hahaha

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...