Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday 24 September 2010

Emergency leave

smlm, 22/9/10 aku n tunangku telah mengELkan diri. camni, cam biasa, pagi nk g keje, tunangku call, kete pancit. aku bgtaw xpela, bgtaw bos kita dtg lambat sket. yela, kedai tayar pon xtaw bukak kol bp. atas batuan bapak aku n jiran, tukarkan la dulu ngan spare tyre. tp still kene g kedai tyre gak utk ..... blablablaaa. mls nak tulis. aku bukan taw sgt pasal kete. hahahaha.

aku lepak kedai mak. alahai, ramainye kat kedai mak. abang aku pon cuti upenye. abg ipar aku pon datang kedai mak gak. cam ari cuti lak. haha. pastu, aku teringat kakak husni (kekna) suroh tyakan kat makwok (makcikku) pasal hairband. eh apetah namanye. yg org letak kat veil tunang/kawen tu. kakak husni nak tunang bulan 10 ni. accessory je xde lg. makwok ni ade kedai pengantin. anak die, sepupu aku plak mengandam.

kdai makwok ni dekat je ngan kedai mak aku. jalan kaki jer. bile da sampai kedai makwok, aku pergi try2 baju pengantin yg ade kat kedai tu. dr nak sekejap, jd lama. last2 nk dekat kol 11. kedai tayar pon x g lagi. makanya, text bos, bgtaw aku EL jela. hahaha.

honestly baju kat kedai makwok agak x up2date. yela, target market die utk golongan yg low bajet. so, faham2 jela. xbyk yg berkenan. aku saje2 je main try2. aku still nak tolong bisnes family/friends. insyaallah aku akan amek makwok gak tp dgn syarat aku nk baju baru. ahaiii. tp kene discuss harga dulu la. hehehe. klo x, x sampai ati aku nk pakai baju pengantin yg ada kat sana. bout make up lak, aku puas ati jugak la ngan sentuhan along idah. in fact, tunang pon, along idah yg make upkan aku. so, mmg aku akan amek dia jela. then, aku tangkap gamba hairband yg kekna nak tu. nnt aku tunjuk gamba jela kat kekna, klo2 die berkenan.

bila da syok tgk baju kawen, alang2 dah cuti, rase nak tgk gamba kawen lak. b4 dat, g btolkan tayar kete dulu. then, kol 12, kbtulan xde org nak anta Shaheez anak buah aku g sekolah. maka aku n tunangku g anta Shaheez dulu kat sekolah die kat USJ12 tu. then tros g studio Ayu. kat PJ. Cayalah Ayu! dah ade studio skang! bangga aku ngan ko! hehe so, kitorang tgk2 la gamba2 die. tunangku bykla blaja dr ayu smalam. mcm2 ayu cite pasal fotografi. tunangku x abes2 puji pasal ayu nye hasil. kire ok la, tunangku suke. lgpon kawan aku sendiri. so, sgt puas ati. mebi kitorang akan suggest kekna utk amek Ayu jugak.

lps menyebok kat studio Ayu, pk cam nak g KL nak tgk kain lace. makwok kate, klo jumpa kain lace yg aku suke n murah beli jela, nnt makwok buatkan baju. xdenye aku nk carik yg mahal. byk sgt duit aku. hahaha. jji aku jumpa colour yg aku suke sudah. nak pakai sehari je pon. apekejadahnye nk sewa baju mahal2. damn! aku akan carik sampai jumpa! yg pasti aku xkan pergi jakel!! aku da palang jakel! hahahaha. alkisahnye, balik umah jap nk solat zohor. pastu cam panas je then malas dah nak kua. hahaha. nantila, kene amek cuti utk g jalan2. huhu

itu saja aktiviti El aku pada hari smalam. hehe

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...