Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday 1 September 2010

acah's 22nd bday!

happy birthday acah! actually bday acah 28/8/88. cantik kan date tu? tp xde org sgt kat umah aku sabtu tu. x celebrate pon sbb plan nak celebrate esoknye. aku buat kek batik (balance bahan aritu ade lagi, so wat jela) maka, kek bday hanyala kek batik. hehehe.

hari ahad, my whole family sume plan nak buke kat umah mak. so leh celebrate bday acah skali. nasi ambeng pon da oder. yg mushkilnye, kakak aku oder 5 nasi ambeng utk family aku. 1 bungkus nasi tu leh makan 5 org. so, ade portion utk 25 org makan. padahal kitorang dlm 14 org je. adei xlarat nak habeskan. along aku siap masak spagetti bolognese ngan carbonara lagi. cedapnyer gravy!

aku pulak telah dipersalahkan tidak menjaga spagetti semasa direbus. bukan aku yg rebus. tp aku dok dapur. so mak aku expect aku jaga spagetti tu. xpesan, mana la aku perasan. iskisk. maka agak kembang semangkuk spageeti tu. naseb gravy sedap. huhu

pas buka, sesi solat maghrib berjemaah diimamkan oleh bangah. then, acara sambut bday acah lak. suke la makcik tu! nak jugak tiup2 lilin. da tua dah oii. hehe

nasi ambeng. sponsored by mak n along. ngee

antara menu hari tu

solat maghrib berjemaah. nubbies ngan mummy tunggu kat tepi. :)

ee bday girl ni, tersengih2. suke sgt!

nureen cam biasa setia ngan bukunye xpeduli ape yg berlaku disekelilingnye. ahahaha

xde smoker dlm family aku ni. lighter pon susah nk carik. so, kene amek api dr dapur la gamaknyer. tunang sape la ni. hehe

tiup!

nubhan suke nk potong kek jugak. tomeinye!

kek kiri sponsored by ili. kek kanan purchased by bday girl.

saniah dtg lambat sket. pas buke. dtg bwk J co skali. tanx sann!
Saniah ni kawan sekolah arwah adik aku. actually, my family mmg rapat ngn kawan2 arwah dekwan especially the girls.

hadiah from mak n aku. cantik x aku wrap? agagagagaga

ngan adiah2 yg lain. ate, dah sume diwajibkan bwk adiah. nak kate along, 'igt acah, pecah kaca pecah gelas'. lol.
nmpak banting disebelah tu? over kan? haha. las year nye bday pon nk gantung lagi. xpela, kasi meriah sket. last year kwn2 acah yg buatkan utk suprise party die. awesome kn! guy baju putih tu, bf si asyu, sofi. dorang pon da jd part of my family :)

'ee uncle husni ni bucukla..' kate nubhan. hehe

nubhan suke tgk cake tu cute sgt. kek lagi satu tu, abes die tepuk b4 sempat nyanyi hpy bday. haha. sonoknye bile sume family berkumpul. baru la meriah ramadhan ini. ngeee

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...