Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 3 August 2010

solaris dutamas dah kna byr parking!

biasa ke solaris dutamas? dekat je ngan opis ni ha. klo gi pon, mmg sbb nk g mapley bestari tu la. smlm, 4 e 1st time, aku g sana n dah kene byr parking ok! xdela terkejut sgt sbnye. tmpat tu quite new. taw je akan kene byr parking kat situ cume xtaw effective bile. so smlm taw2 je da kene byr parking. singgit per 3 hours je pown. tu pon nk kecoh. hahaha

so, teringat la aku, masa mule2 bestari tu bukak. around last year jugakla. tu la tempat dating aku n tunangku. masa tu seyes xde org! kadang2 ade la 2 meja je yg berisi. hahaha. kete aku pon parking btol2 depan bestari tu. dang! syok la kitorang lepak kat situ. lama2 tempat tu pon dah develop. mmg mantap perniagaan bestari dari hari ke hari. gud2. kdai lain pon makin byk. so, tempat tu no longer jd fav spot kami sbb dah sesak sgt. sesekali dtg jugakla. tukar2 selera 4 lunch. skang nk kna carik more tempat mkn yg xyah byr parking. hahaha

tunangku wit his 1st experience of paying the parking tix at solaris dutamas. winks

ok, bubbye!

love ~ izyan al-za'im

2 comments:

Scha406 said...

huhh? da start kena bayo??? cisss

izyan al-za'im said...

tu la pasal. abes singgit aku makan kat situ. aahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...