Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Sunday 29 August 2010

iftar matrade

last friday, lepas accident yg x seberapa tu, aku n tunangku terus gerak ke matrade. awal lak aku sampai. dlm kol 6. mana ade ramai org lagi. so, g solat asar dulu n kembali ke matrade hall.

actually, aku da pakai tudung style camni kat umah b4 nak g buke tu. tp cam x confident lak. haha. nmpak xde beza? eh ada! tunangku kate mcm tudung siti. tp klo tudung siti nmpak leher. asek betul2kan je. last2, dlm keta, aku betulkan pakai tudung cam biasa je. hahaha. hampeh.

kat level 4. merentasi east ke west. hehe

memperagakan jubah yg mak belikan kat mekah. lalalala

nk posing ngadap hutan lak. agagagaga

b4 berbuka, ade tazkirah kat surau milan. jauh tu sampai ke milan. hehe. tomeinye nur ain nye telekung. winks

luqman yg sebok menyelongkar paper bags. macam2 goodies kitorang dpt. tankiu!

dok semeja ngan kak shyma's family, noreen's n shahrul anuar's.

tangkap gamba lg b4 makan. ngeeee

tiap kali buke pose, mesti ada kain batik yg hado ni. cantik le kononnye tu. hahaha. erm, sangat ramai org. mule2 cam ade yg x cukup seat. naseb bek ok pastu. isk, mesti ade yg x bg nama, tp dtg last minit. sbb tu jd cam2. x bek cam2 taw!

abes je berbuka, kitorang singgah ke sogo (sempat lagik. hehe) dan aku sempat merembat sandal from sachs ni, menggantikan hush puppies merah aku yg dah sopak itu. haha. aku rasa, taste aku skang da cam kertu sket la. hahaha. skang ni pk nk selesa je, xde dah nak melaram cam dulu. tp colour still kene vibrant. huuuhhuu, tunangku pon dah masak sgt colour camne yg tunang die suke. gud! then, selai green n selai lagi pink blue collared t-shirt utk tunangku. kire baju raye la tu. ok cukup utk hari jumaat lepas. balik! :)

love ` izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...