Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 24 August 2010

family buka puasa

last sunday barulah berkesempatan aku bukak pose ngan whole family. salu pon ngan family. tp family abg aku xde. on sabtu, family bangah datang aku lak xde. so, sunday sume ada. ayah, mak, along, abglong, bangah, kakyus, aku, tunangku, acah, asyu, shaheez, nureen, nuqman n nubbies. kalu ade arwah dekwan mesti lagi meriah kan... :(


nubies tidur btul2 time org buka puasa. after berbuka dia bangun balik. gudboy!

the new red couch. tanx acah! 1st gaji kat TM tros beli sofa utk umah. bagus2. bangah ni selambe je baring2 atas couch baru! huhu

mn nak dpt tailor yg nak jait baju korang time nak raya ni! hehe. tp mak aku terima lg... utk anak2 n menantu sj yer. huhu. ukur jgn x ukur!

kualiti gambar dr hp aku getting poorer day by day. apakah maksudnye itu? huhu

alang2 sume dah ade kat umah tu, maka sesi tulis kad raya bermula. nak bg utk sedara mara yg jauh. ahaiii. bukan senang nk dpt sume nye sign...

tunangku turut menyelitkan tandatangannye disitu nmpaknyer! ngeee

name dis gurl is IZYAN wardani. jiran aku. nama die sempena nama aku kot. haha perasan! sempat kidnap die jap lepas buke pose. cayaalah izyan! huhu

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...