Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday 9 July 2010

lets GYM

Hari Rabu tu, patutnya tunangku ade training bola, tp hujan. so, cancella. disebabkan da bwk sports attire, tunangku nak g la gym (owh beliau amat suke exercise. x mcm tunangnye itu. isk ;p) aku pon bwk gak sbb tghari tu ade marching training gak. very the busy! Last week x sempat g jogging, lg skali, very the busy! xsempat u ols! ahaii. So, dis week sempatla dua kali g gym. klo ikotkan, aku mls g gym. lg ske jogging kat taman. lg segar. huhuhu. tp kat gym ok jugaklah. layan treadmill 20 minit pon dah ok sgt. Tp nak g gym, kene dibawah pengawasan tunangku. nnt die jeles. mesti die kene teman. ade la satu cite ni, tp xyah la cite. hehehe. comel la tunangku ni. wat aku gelak je la. nak marah pon teros x jd. ngehngeh. i love you!

posing sambil lihat tunangku exercise. chop! aku dah abes lari da tu taw. hehe

1500,1501,1502,1503...... cum on baby! cukupkan sapai sejuta! hahaha

ala, baru sket da penat. tambah lagi 2 juta! ngeee

ni aku baru lps kene kerah buat sit up. tunangku ckp aku buncit. apakah? iskisk. yolaaa, mentang2 la die tu ramping. ahahahaha

love ~ izyan al-za'im

2 comments:

Scha406 said...

ramping kerrr??? ekekeke

izyan al-za'im said...

aku mmg x ramping sha. mamat tu yg ngaku die ramping. cettt. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...