Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 22 July 2010

ATTN! wedding date da tukar!

Dang! a massive super funny giler thing telah berlaku! silly izyan n husni! hahahaha. entry ini adalah untuk memaklumkan mengenai wedding date kami yer. sblum ini dimaklumkan bahawa kami nk kawen pada 4/4/2011.

knp 4/4/2011? at 1st, kan kami pilih 3/4/2011. tp stelah ambil kire few factors, kami tukar date kepada 4/4/2011. sbbnye 3/4/2011 is sabtu. so tukar jela amek hari ahad. so jadila 4/4/2011. paham dok, cite aku nih? hehehe

kelmarin, tunangku boleh wat cite tergempak kat aku. die kate, taw x 4/4/2011 tu hari ape? aku cakap, hari ahadla! tunangku soh aku tgk calender. aku ckp wat pe nk tgk calender. skali tkejut badak aku tgk upenye 4/4/2011 adalah hari ISNIN! diulangi. ISNIN! sp yg gile kawen hari isnin tu dol! aku cek few more times. mmg betol isnin!! ya ampun...

da bgtaw sume org tmasuk family n fotografer psl 4/4/11. sume pon x tgk kalender n caye je ckp aku. mebi mase aku pilih tarikh tu, aku tgk calender tahun 1998 kot. kakakakakaka. naseb bek aku pasan skang. bongok betol la rasenye. hahaha

makanya, aku pon da tukar ticker kat ats ni. 2 kali tukar da. haahaha. lps ni kna tgk calender btol2. jgn salah tgk hari lg. wakakakaka. x bley blaaa. hehe. Dengan ini, setelah diperkenankan semula, kami betul2 pilih 2/4/2011 (sabtu). insyaallah xde tukar2 lagi. huhuhuhu

ok, ingat betul2. 2 APRIL 2011 taw. HEHE

love ~ izyan al-za'im

2 comments:

Scha406 said...

aikk? apesal x bwt je hr rabu?? lain sket!

izyan al-za'im said...

hahaha. bukan aku xmo buat ari rabu. tp aku takot nnt matrade tpakse tutup sbb sume staff nk g wedding aku hari rabu tu. hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...