Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 13 May 2010

naseb baik jumpa balik! :)

mengisahkan hadiah yg aku bg kat tunangku yg hilang. iskisk. poyo je cite aku ni.
camni, hari tu, last week kot, aku tgk tunangku pakai baju biru ngan cufflink pink. haa?? aku tya, mana cufflink silver yg aku bg tu? dengan tergagap-gagapnye (comel jer :p) tunangku kate, sebelah lg cufflink yg aku bg tu dah ilang....

sedey dalam atiku mendengar jawapan itu. ahai. nak marah, benda dah ilang. aku juz pasrah jela. alkisahnye aku ade adiahkan tunangku cufflink ni (spt gambar di bawah) dah lama dah. persoalannye di sini, apekah perasaan anda bile adiah yg anda berikan kpd pasangan anda telah dihilangkan oleh pasangan anda? hehe. jgn tipu,, mesti sedih kan! hehe. tp xpela, dah nak ilang, nak wat cane. jgn lah pulak anda memarahi tunang anda yer. *to tunangku: if u read dis, i x marah u pon taw. sj je wat entry ni. ngeeee*

peringatan kpd diri sndiri: tlg jaga brg yg tunang kau kasi baik2 yer. ok2. heee

n dis morning, masa dlm keta, tunangku suro aku pakaikan die cufflink kat baju die. pakai baju batik( keje gomen, ari kamis) pon pakai cufflink. gud2. wink2. suprisingly, cufflink yg ilang tu da jumpa balik. yea!! suke! tanx baby, i noe u were trying soo hard to find it back. thumbs up!

pssst to tunangku: xmo ilangkan lagi taw. jg elok2 muahhhx :p


inilah rupa cufflink yg telah berjaya ditemui semula. yippie! :)

love~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...