Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 25 May 2010

misi kasut pink berjaya!!

spt yg aku bgtaw smlm, nk carik kasut pink. Yippie! misi berjaya! telah ke OU smlm. n ini hasilnya!!


macam x berapa nk pink sgt kan. but ok la 2. x byk sgt pilihan klo kale pink ni. yg penting, aku suke kasut ni sbb blink2 n xde tali utk aku kene ikat2 kat blakang tu ok! (pastu, klo g umah org, time nak balik, aku kene tinggal sbb terhegeh2 nak masukkan tali kasut) ngeee.

ha, selain kasut pink, aku juga telah merembat raspberry lotion from Body Shop yg jugak berwarna pink.hehe. ingin dimaklumkan disini bahawa Body Shop tgh ade sales skarang. Aku beli lotion tu, ade 70% disc ok! so, kire la sendiri bp posen je aku byr utk lotion 2! ape lg, pegila jenjalan n habeskan duit gaji anda! hahaha (xpasal2 body shop dpt free promotion kat sini. cett!)

250 ml lotion ni ade 70% disc wo! x tipu!

tunangku yg x abes2 ngn barang2 bola die! klo shin guard tu ade kale pink, mmg aku soh beli yg kale pink kot! ahaahaha. ok cepat bayar, jom balik.wink2

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...