Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday 17 May 2010

cutie souvenirs

comel jer chox ni. kalo bagi utk souvenir time wedding mesti best. comel lg sedap! huhu. actually got dis from kekna (tunangku's sis). rasa pon sedap. tp harganya RM1.50... erm, agak mahal tu. klo nak beli 1000 pcs dah berapa hengget da tu? erm, berangan jela dulu yer... haha. wlopon aku kate nak bg apple ms wedding aku nnt, but aku still mengusya kot2 klo ade bnda yg lbey cool n murah utk aku bg kat guest nnt kan. sape ade idea, angkat tangan!!

ha, aku lupe nak tunjukkan souvenir satu ni! mmg lain dr yg lain! i got it from ayuazuraimi's* wedding! kawan tempat keje aku yg lama. die bg satu paper beg. dlm tu ade candies, keropok n lil' cute barbie doll! cool bukan! hehe. ayu, ko mmg awesome! 1st time aku g wedding dpt barbie doll ok! tp, aku telah menghadiahkan souvenir yg super cute tu 2 anak ofismate aku. aku suke bile budak 2 suke dpt bnda 2! ngeeee. ni die!

nur ain hepy ngan doll barunye!

selain dr kopok, candies, lil' barbie, ayu jugak telah membagi keychain kasut ni! lagi satu ke'awesome'man ayu terserlah! ko mmg lain dr yg lain. kasut tu telah menambahkan koleksi keychain kat opis aku. yay!

keychain kasut yg sungguh roxx!!

*ayu ni bakal fotographer wedding aku nnt. aku pilih ayu sbb die awesome! yippie! dia jugaklah org yg ajar aku mkn tako. ngehngeh!


byk je souvenir yg best, yg penting sdiakan dwet! ahaii. klo xde dwet cam aku, so kna troskan pilih, pilih n pilih yer.haha....lalalalaaa

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...