Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 20 April 2010

Now that you're gone......

I dont noe how to start. but it is almost a year since he's gone. it was 25 April 2010..
Tak taw nak cite ape, sbb rase sedih pulak tiba2. Adik lelaki kesayangan aku, Dekwan dah xde kat dunia ni...25 April ni, cukupla setahun die tinggalkan kitorang,, aku agak rapat ngan die wlopon die tu perahsia orangnye,,,mugkin kurang ceria rumah tu tanpa dekwan... dulu, die la yg tukang mainkan gitar kat umah 2. dah xde sape da...

Aku ingat lagi, dekwan adalah orang pertama dalam family aku yg aku ketemukan dgn Husni. Aku igt lg, masa tu 24.12.2008. Aku ngan tunangku jemput dekwan balik dari Matrik kat Station Bus Pekeliling. N then kita pergi Chop n Steak Kg Baru, makan sama2. Dekwan la family aku yg pertama jumpa ngan tunangku skang ni.

Mungkin tunangku n Dekwan x sempat nak rapat sgt sbb dekwan xde kat rumah sbb duk di Matrik kat Pahang tu. Igt lg, tunangku bgtaw, beberapa hari sebelum Dekwan meninggal, dekwan beriya borak ngan tunang aku. selalunya dorang berdua ni pendiam je. Dekwan tunjuk majalah Matrik die kat Husni. Aku suke dorang rapat. Tp mmg dah ajal die... kami semua x leh nak bermesra lagi ngan die...

Lepas Dekwan meninggal, mak bagi semua baju2/sluar2 Dekwan kat Husni. yela, diorang ni sama2 tinggi. Muatla. Terharu aku bile tengok tunangku pakai baju2 Dekwan. Tunangku x kesah pon... Dekwan, walaupun dah terlambat, kaklang nak cakap kaklang sayang dekwan. maafla kalo kaklang x sempat nak berjasa beli benda macam2 kat Wan wlopon kaklang dah keje. Teringat gak kaklang sempat bg wan RM5 a few hours b4 wan excident 2 sbb wan nak g pasar malam. 2 je yg sempat kaklang bagi. xde bnda lain yg boleh dibanggakan.. im sorry...

Kaklang harap wan tenang di sana, Kaklang n family sentiasa doa utk wan. (kala ni, berjurai2 air mataku mbasahi pipi...) kaklang akan igt segala kenangan kita selama 19 tahun wan duduk kat dunia ni. kaklang jugak akan citekan pasal wan kat keturunan kaklang nanti. insyaallah...



The last burfday party kita celebrate sama2....



Dekwan taw x, Husni ada pakai baju wan yg purple ni taw. Mak yg bagi....

Funny sgt pix ni.. sume tgl kenangan... :(

May you rest in peace....

Allahyarham Umar Syazwan Muhammad Mansor dalam kenangan....
17.6.1990 ~ 25.4.2009
Al-fatihah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...