Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday 14 April 2010

masjid wilayah,,, tunangku kecewa....

smlam a.k.a 13/4/2010 aku n tunangku tlh ke MAEPS Serdang utk mgambil exam undang2 yg teramatlah susah itu..iskisk..haruskah aku register utk paper oktober nnt?huwaa!! finished at 12.30pm. setelah bantai nasi briyani gam putrajaya, aku telah rase nak mnyuarakan hasrat hati nak g masjid wilayah. yela, kitorang dah free dah pas exam 2. huhu. rupenye, tunangku pon mmg da pk awal2 pas exam nk g masjid wilayah. hahaha. wut an instinct! wink2.

oh masjid,, cantiknye engkau!

ok, after selesai solat zohor, dgn excitednye ktorang m'hala ke admin office masjid 2. bjumpalah kami ngn Puan Zainah. she's incharge utk dewan. so, ktorang pon tya la macam2 ngan die. yg paling penting skali, rate- RM135/hr including chairs/table/PA system. so reasonable! tp,, x boleh book awal2. kna 3month b4 majlis baru boley book. ala,, takotnye, nnt org amek date aku!huhu. sgt suke, sbb Pn Zainah 2 pon, mjawab je soalan2 kami. xpe2, boleh sabar. nnt 3 bulan sbm majlis, akan aku berdesuppp ke situ utk book! hehe.

tp utk jurunikah pulak, dah boleh start book bulan 6 ni, kalo aku nak kawen taun depan. em, tapi kene dapat date yg jurunikah n dewan available. yeah,,im planning 2 nikah n majlis mkn on the same day. setel! harap2 xde masalah,, ameen...

ok, masa dah abes jmp ngn Puan Zainah 2, kami nak kuar n terpasan kat dinding pasal dewan. aku tgk dewan yg aku nak 2, rate RM350/hr. aku tya la, np mahal lak? upenye... jeng jeng jeng...

dewan yg aku tunjuk b4 dis....



kan mcm cantik jer 2,,,, Puan Zainah kate, dewan 2 hya utk seminar shj. die x open 4 majlis makan2, aku ckp klo nak jugak? die kate mmg x boleh...so, yg RM135/hr tu yg mn? itu utk dewan muslimin. haa?? alaa,, kitorang nak dewan utama tu! rase cam x semangat dah.iskisk.. kami pon berlalu dr opis 2. tunangku ajak g ngintai dewan muslimin 2. x secantik dewan utama..iskisk. sdey la.. yg terlebey emo ialah tunangku la..die lak sdey lebey.. hehe. x dpt amek gambar dlm dewan sbb gelap la pulok.. ni gambar2 yg aku google


kecewa sgt,, sbb kami dah salah anggap. igtkan dpt gune dewan utama 2.. tunangku rase cam nak carik tempat lain, but aku ttp nak jugak nikah n kawen kat situ. tatau la nape.. its juz like my dream,,,, mmg spoil sket la bile taw bnda 2 smlm, but xde la teramat sgt. tp sgt mmberi kesan kpd tunangku. ahai... 4 me, dewan muslimin 2 still ok. boleh muat 550 skali. cume byk tiang. 2 nmpak messy sket kot. but aku nak jugak. x kire... sbb bg aku ok jek..hehe

xpela,, byk masa utk aku kembalikan semangat tunangku yg seakan pudar itu,, hehehe. fuhhh

2 comments:

Scha406 said...

kawen kt dewan matrade jela......puas ati..mintak dato sponsor..kalau dato tnye nape nk suh dia sponsor, ckp la korg best!! abes citer :p

yan, plan betul2...insyaAllah korg ade byk mase lg ni...

izyan al-za'im said...

huhu. tanx la cik sha.
pasal kat MATRADE hall, aku leh wat proposal kawen beramai2 utk pasangan2 yg bekerja Di MATRADE. berarak dari kedai Usop tgkat 19 ke MATRADE hall. pheww,bergaya sungguh!
hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...