Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 11 March 2010

engagement pix

ni adalah lg2 serpihan gambar2 tunang yg aku jji akan upload sikit demi sdikit.huhu.

ok, yg ni ialah mini pelamin masa tunang aku tu. sila abaikan plastik yg membungkusi kerusi itu. hahaha. gambar ni ditangkap malam sebelum majlis. takot nnt budak2 dok lenyek ngan kaki itam dorang 2. adoii. kerusi 2 kale putih la pulakkan.hehe. s u c, mmg simple je. nama pon mini pelamin. mule2 aku xdela nak sgt pelamin2 ni, but mak aku yg nak. so amik jela, lgpon, sedara aku jugak yg punye. tanx y'all! :)



ok, yg ni pulak, BEKAS hantaran utk aku dari pihak laki.wlopon dr pihak laki, tp aku gak yg mbuatnye.haha. bekas je ye. xletak barang lagi. konsep: balang kaca n kale pink. Balang2 tu dari IKEA n hiasan2 serabot 2(haha) beli kat nilai.



next is, BEKAS hantaran dari aku utk pihak laki. pix x clear sgt. aku x taw la ape aku nak sebut bnda 2, tp bentuknye sgt unik. Konsepnye: Bekas (besi) tanduk kerbau(xtaw nak bg nm ape.haha)and kaler black silver. n yg pasti dsponsor oleh adik aku, acah.
tanx! beli kat Nilai 3. Utk clear view, aku ltak gambar tanduk kerbau 2 yg upclose yer.hehe





enjoy sbhgian hantaran dr aku utk laki!

sireh junjung, decorated by biknah, my aunty! tankiu so much!!



chox! kami ade ferero, n brand ape tah bli kat cold storage. sume gold n black!



Cuppies! tanx 2 shazana!



cupe teka, apakah ini?hahaha. Pot poury la. nak ikot tema sgt. amek ko!hehe



All the green fruits! cian die,x kilat. lupe nak sapu minyak.hehe



Baju melayu n sampin. tanx kak nonit. tlg gubah. :)



Fondant Cake! Tanx Kak Snif 4 sponsoring! suke sgt! the cake looks fabulous!






ok le 2 ye.
nnt aku upload pix hantaran laki utk aku pulak eh. tungguuu!! :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...