Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday 3 March 2010

alahai tudung tunangku....




sila lihat tudung di atas. org paggil tudung 2, tudung ekin eh? pape jela. sape yg kenal aku, mmg tau aku pakai tudung camne.ehehe. tp, masa nak tunang hari 2, aku pk nak look different la kononnye. so aku pon terjumpa tudung ni. ala2 matching ngan baju aku kan.

asalnye awning tudung 2 kosong je. tp, makcik aku a.k.a makwok bg idea. soh tampalkan perca kain baju tunang aku yg berbeads tu ka awning tudung aku. ahai.yela, drpd kosong jer, baik aku konon2 sedondonkan baju n tudung x g2? huhu. makanye, aku pon menjaitla lebihan baju kat tudung aku 2.tara! itula sejarah tudung tunang aku! ok la kan. xde sp nak puji, atleast aku sendiri puji.kakakakaka

setelah hampir 5 bulan bertunang, adik aku tb2 tya psl tudung tunang aku.die tya ape tah. aku pon x hengat da sebenarnya. lps 2, aku tros geledah closet alu n terjumpalah tudung itu. aku tgk, cam cantik je tudung 2.bila pk balik, nak pakai cam segan je. takat aku nak g kedai mak aku, xkan aku nak pakai tudung siap berbeads baga. hahahaha. pas2, aku dgn gatal tangannye, aku telah bukak balik jahitan kain perca 2.atleast, aku leh pakai wat basahan. xdela aku perap je dlm closet.yela, klo ade manik2 bagai, malasla aku nak pakai. aku pakai beads2 2 time tunang je.ahaiii.
ok, setelah dah bukak, nilah hasilnye :)


aku x berapa nak pakai sgt tudung camni, tp aku sarung jugakla.wink2.
& aku tgk adik aku pon ade je belasah pakai tudung ni.

itula kesah tudung tunangku...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...